100 000 sprzedanych tabletów marki Manta
Firma Manta Multimedia ogłosiła, że w 2012 roku sprzedała już 100 tys. swoich tabletów.
Do 30 listopada 2012, Manta sprzedała 100 tys. sztuk tabletów. Wynik ten plasuje firmę na 1. pozycji sprzedaży w segmencie tanich tabletów. Manta wprowadziła na rynek dziesięć modeli o przekątnej ekranu 7.8, 9.7 i 10 cali, a sugerowana cena żadnego tabletu nie przekroczyła 1000 zł. Warto odnotować fakt, że wyniki te nie zawierają sprzedaży grudniowej, która jak wiadomo jest największa, w porównaniu do innych miesięcy.
Manta jest także zdecydowanym liderem sprzedaży dekoderów DVB-T do odbioru naziemnej telewizji cyfrowej w Polsce, co potwierdza doskonały wynik sprzedaży tych urządzeń, wynoszący 700 000 sztuk.
- Jesteśmy bardzo miło zaskoczeni osiągniętymi wynikami. Decyzje o rebrandingu i poprawieniu oferty przyniosły firmie wymierne korzyści w postaci doskonałej sprzedaży oraz zwiększenia rozpoznawalności marki. Polscy klienci docenili nasze zmiany i przekonali się, że Manta dostarcza dobre i sprawdzone produkty w atrakcyjnej cenie - komentuje Bogdan Wiciński prezes Manta Multimedia.