Cisco kontynuuje inwestycje w Krakowie
Firma Cisco poinformowała dziś o otwarciu drugiego biura w Krakowie, rozbudowując tym samym działające od maja 2012 roku Cisco Global Support Center.
Centrum świadczy usługi wsparcia technicznego i biznesowego dla klientów, partnerów oraz pracowników Cisco, obejmując zakresem działań takie działy firmy jak Cisco Services, dział finansowy, IT, operacyjny i inne.
Cisco Global Support Center w Krakowie jest istotną częścią naszej strategii udoskonalania obsługi i wsparcia dla klientów zewnętrznych i wewnętrznych, partnerów oraz pracowników. Jednocześnie umożliwia ono lepsze wykorzystanie wspólnej infrastruktury przez różne działy i zespoły. W trakcie pierwszego roku działania krakowskie centrum przerosło nasze oczekiwania, zarówno pod względem kompetencji zatrudnionego personelu jak i doskonałego poziomu dostarczanych usług oraz satysfakcji klientów – powiedział - Olivier Kohler, Wiceprezes Global Business Services, Cisco.
Cisco Global Support Center w Krakowie należy do sieci centrów wsparcia rozmieszczonych na całym świecie. Obsługuje klientów z Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki oraz Rosji (EMEAR). Obecnie centrum zatrudnia 300 osób.
Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych (PAIiIZ) wyróżniła Cisco Global Support Center w Krakowie, uznając je za najbardziej znaczącą inwestycję w Polsce w kategorii „zatrudnienie” w 2012 roku.
- Jesteśmy dynamicznym, międzynarodowym zespołem, który łączy ludzi i technologie, osiągając doskonałe rezultaty. Zatrudniamy osoby z odpowiednim nastawieniem, stawiające na sukces i rozwój zarówno indywidualny jak i zespołowy. Jesteśmy dumni ze środowiska pracy, które udało nam się stworzyć – talent i umiejętności pracowników są umacniane poprzez najnowsze technologie, swobodną atmosferę pracy oraz innowacyjne podejście do zdobywania nowych kompetencji. Osoby z różnych krajów i kultur razem działają i dzielą się doświadczeniami. Cisco Global Support Center to wyjątkowe miejsce pracy – jesteśmy zdeterminowani, aby było najlepszym miejscem pracy w Krakowie – powiedział Charlie Johnston, Dyrektor Działu Human Resources w regionie EMEAR, Cisco.