Czwarte urodziny Skąpiec.pl
Od momentu rynkowego debiutu wiele się na Skąpcu zmieniło. Serwis wystartował z około 30 sklepami i 3 tysiącami produktów. Dziś prezentuje ponad 1100 sklepów i ponad 2,5 miliona ofert. Liczba użytkowników serwisu wzrosła zaś z 27 tysięcy (grudzień 2004) do ok. 1,3 mln (wrzesień 2008). Bieżący rok jest dla Skąpca niezwykle pracowity. Serwis przeszedł metamorfozę zarówno pod względem szaty graficznej, jak i wprowadzenia nowych funkcjonalności.
Od kilku dni udostępnia on – jako jedyna z rodzimych porównywarek cen – tzw. koszyk zakupowy. Opcja ta jest ukłonem w stronę internautów, którzy decydują się na jednorazowy zakup kilku produktów i chcieliby–- dla wygody i oszczędności w ramach kosztów wysyłki – złożyć zamówienie w jednym sklepie.
Od lipca br. użytkownicy Skąpca mogą skorzystać z opcji wielokrotnego wyboru filtrów. Oznacza to w praktyce, że za jednym razem ustawiają wszelkie interesujące ich parametry danego sprzętu. W przypadku monitorów LCD będą to np. określone wartości przekątnej, rozdzielczości, kontrastu czy matrycy. Przed wprowadzeniem tego rozwiązania wybór każdego z filtrów wiązał się z przeładowaniem strony. W efekcie, zawężenie poszukiwań poprzez wybory pojedynczych filtrów okazywało się dość czasochłonne.
Skąpiec wzbogacił się także o specjalne mapki geolokalizacyjne. Dzięki nim internauci mogą w prosty sposób namierzyć sklep, w którym chcą odebrać zamówiony towar osobiście. Mapy wskazują usytuowanie danego sklepu oraz oferowaną przezeń cenę.
Źródło: Skapiec.pl