Filmy z TikToka pojawią się w miejscach publicznych
Na każdym telebimie
Platforma TikTok zawarła umowę z dostawcą treści – startupem Atmosphere – który zapewni wyświetlanie klipów z TikToka w miejscach publicznych w Stanach Zjednoczonych. Materiały z TikToka pojawią się na telewizorach w poczekalniach, środkach transportu, restauracjach i hotelach.
Atmosphere selekcjonuje filmy zależnie od miejsca przeznaczenia i grupy docelowej; czasami usuwa z nich dźwięk i dodaje własny. Z tak przygotowanych klipów powstaje zawartość kanału, który później jest wyświetlany u klienta. Firma obsługuje już takie miejsca w USA jak Taco Bell, Texas Roadhouse czy Burger King.
Na stronie WWW firmy Atmosphere można zobaczyć wersję demo kanału TikToka. W tle słychać muzykę dodaną przez dostawcę oraz widać animowane tło filmów. Klipy uporządkowane są według hasztagów widocznych na ekranie. Widoczne się również nazwy twórców.
fot. Pixabay