Kolekcjonerskie NFT dla kinomanów
Nowy marketing filmowców
Aby zdobyć cyfrową nagrodę wystarczy być członkiem programu i kupić bilety na film „Spider-Man: No Way Home", którego premierę zaplanowano na 16 grudnia. Nabywca otrzyma jeden z 86 tysięcy tokenów NFT.
Wygląda na to, że wykorzystując wzrost zainteresowania kryptowalutami specjaliści od marketingu z branży filmowej próbują nowych sposobów nawiązania kontaktu z kinomanami i metod zwiększenia sprzedaży biletów.
Każdy NFT jest wyjątkowy: to odpowiednik przedmiotu kolekcjonerskiego, którego nie sposób powielić. W przeciwieństwie do większości tradycyjnych walut, konkretnego NFT nie można po prostu wymienić na inny, a własność tych aktywów jest rejestrowana w cyfrowej księdze (blockchainie).
Bilety na film trafią do sprzedaży dzisiaj, 29 listopada. Nabywcy, którzy zakwalifikują się do programu, otrzymają 22 grudnia wiadomość e-mailową z instrukcjami dotyczącymi odbioru NFT.
Ogółem AMC Networks zamierza uruchomić ponad 100 projektów związanych z niewymienialnymi.
fot. Sony