Kulinarne hity z TikToka pod drzwiami
Pieczony makaron i żeberka z logo TikToka
Serwis do dzielenia się klipami wideo ogłosił rozpoczęcie współpracy z firmą Virtual Dining Concepts,w ramach której w marcu 2022 r. ruszą dostawy posiłków spopularyzowanych wirusowo przez użytkowników TikToka.
#FoodTok, czyli treści związane z jedzeniem na TikToku, w tym eksperymentowanie z przepisami i wyzwania kulinarne, to jeden z najpopularniejszych wątków działania serwisu. Filmy związane z jedzeniem zgromadziły ponad 11,5 miliarda wyświetleń w grudniu. Nic więc dziwnego, że serwis wideo TikTok stara się zagospodarować tę niszę.
W menu restauracji TikToka znajdą się: pieczony makaron feta, smash burgery, żeberka kukurydziane i chipsy makaronowe. Jak podkreśla serwis społecznościowy, „TikTok Kitchen" ma na celu przybliżenie fanom potraw znanych z TikToka, a nie oficjalne wejście w branżę restauracyjną. Na razie nowa usługa będzie dostępna w 300 lokalizacjach i wyłącznie w Stanach Zjednoczonych, gdzie platforma ma ponad 130 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie.
fot. TikTok