Nasza-klasa chce konkurować z Facebookiem
12 czerwca 2008, 13:39
Po sprzedaży 70% udziałów w Naszej-klasie portal znajduje się w grupie serwisów Forticomu mających łącznie 35 mln kont. Chcemy iść w ślady Facebooka i stać się platformą dla aplikacji internetowych – mówi Gazecie Wyborczej Witalij Rubstein, prezes Forticomu.
35 mln kont serwisów (18 mln kont w Odnoklassniki, 14 mln kont w Naszej-klasie.pl, 2 mln kont w One) plasuje grupę w pierwszej dziesiątce serwisów społecznościowych na świecie. Za najważniejsze zadania Witalij Rubstein uważa udoskonalenie infrastruktury i wprowadzenie do serwisu nowych aplikacji. Zapewnia również, że portal nie jest na sprzedaż, a umowę z Maciejem Popowiczem zawarto w taki sposób, że w jego rękach nadal pozostaje sprawowanie kierownictwa nad serwisem. Więcej w Gazecie Wyborczej.
Źródło: Gazeta Wyborcza
35 mln kont serwisów (18 mln kont w Odnoklassniki, 14 mln kont w Naszej-klasie.pl, 2 mln kont w One) plasuje grupę w pierwszej dziesiątce serwisów społecznościowych na świecie. Za najważniejsze zadania Witalij Rubstein uważa udoskonalenie infrastruktury i wprowadzenie do serwisu nowych aplikacji. Zapewnia również, że portal nie jest na sprzedaż, a umowę z Maciejem Popowiczem zawarto w taki sposób, że w jego rękach nadal pozostaje sprawowanie kierownictwa nad serwisem. Więcej w Gazecie Wyborczej.
Źródło: Gazeta Wyborcza
Komentarze (0)
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Komentarze wyświetlane są od najnowszych.