Świąteczny sukces Apple’a
Nowy rok z nowymi AirPodsami Pro i zestawem VR
Analityk Ming-Chi Kuo z TFI Asset Management Limited poinformował, że w ostatnim, świątecznym kwartale sprzedano w sumie 90 milionów par słuchawek, co stanowi dwudziestoprocentowy wzrost rocznych przychodów Apple'a w segmencie gadżetów do noszenia (wearable gadget).
Nowy, 2022 rok ma być dla giganta z Kalifornii bardzo owocny w tym segmencie; oprócz nowej wersji AirPodsów Pro (których premiera przewidziana jest na jesień) z dużym zainteresowaniem oczekiwany jest zestaw do rozszerzonej rzeczywistości, który stanie w szranki z produktem Mety. Korzystając z ogromnej popularności iPhone'a producentowi udało się zbudować wokół telefonu cały ekosystem akcesoriów.
Obecna wersja słuchawek, sprzedawana od jesieni zeszłego roku, oprócz funkcji redukcji szumów nie różni się od modelu Pro.
Nowe Pro mają przyciągać obudową która może wydać sygnał dźwiękowy, jeśli zgubi się słuchawki, oraz lepszą jakością dźwięku podczas strumieniowego przesyłania muzyki. Oczekiwania sprzedażowe firmy oscylują wokół 20 milionów sztuk.
W tym roku ma się pojawić inny gadżet Apple'a do noszenia: nowa, bardziej wytrzymała wersja Apple Watch.
fot. aixklusive – Pixabay