Zapisz swoje tłumaczenia
Koncern z Mountain View zachęca do zapisania wszystkich tekstów wygenerowanych za pomocą usługi Tłumacz Google. Osoby korzystające z serwisu są ostrzegane, że już niebawem firma usunie całą historię tłumaczeń zapisaną lokalnie. Internauci, którzy odwiedzają stronę Tłumacza, mogą przeczytać komunikat:
Zmienia się sposób działania historii
Wkrótce historia tłumaczeń będzie dostępna tylko po zalogowaniu się. Zarządzanie nią będzie możliwe w obszarze Moja aktywność. W ramach tego uaktualnienia historia jest czyszczona. Dlatego zapisz tłumaczenia, do których chcesz mieć dostęp później.
Aby wyświetlić i wyeksportować zapisane dotychczas tłumaczenia, należy odwiedzić serwis Tłumacz Google, kliknąć symbol gwiazdki (Zapisane) pod polami tekstowymi. Następnie trzeba wybrać polecenie Eksport do Arkuszy Google, którego ikona pojawi się w prawym górnym rogu sekcji Zapisane, wyświetlanej obok pól zawierających tekst oryginalny i przetłumaczony.
fot. Google