"Iron Man" rusza na ratunek HTC
HTC startuje z kampanią marketingową, w którą zaangażowany został Robert Downey Jr., znany z ról m.in. Iron Mana i Sherlocka Holmesa.
Nowa kampania jest największą inwestycją marketingową w całej, 17-letniej historii marki HTC. Jej celem jest dotarcie do klientów za pomocą szerokiego spektrum tradycyjnych i cyfrowych mediów. Pierwsza reklama z udziałem Roberta Downey’a Juniora zostanie wyemitowana za pośrednictwem serwisu You Tube już 15 sierpnia 2013 roku. Potem trafi także do kin i telewizji.
Uznany za jedną z najbardziej rozpoznawalnych twarzy dużego ekranu - Robert Downey Jr. podpisał dwuletni kontrakt z firmą HTC. Poza udziałem w reklamie, w której wykorzystuje swój własny, niepowtarzalny styl gry aktorskiej, aktor ma pokazać twórczy kierunek zmian zachodzących w produktach marki HTC, inspirując widzów do tworzenia własnych interpretacji skrótu HTC.