Ochrona poufnych danych
Pierwszą czynnością, jaką musisz wykonać za każdym razem, gdy uruchamiasz program, jest podanie hasła dostępu. Wpisz je w pole Password, a potem kliknij OK. Wyświetli się okno z informacją. Zaznacz pole Do not show message again i kliknij OK.
Wyświetliło się okno główne. W lewym panelu widoczne jest drzewko katalogowe. To tutaj będziesz tworzyć nowe kategorie, w których z kolei będą przechowywane wpisy zawierające poufne dane. Prawy panel z napisem "Right-click a category to create ..." będzie wyświetlał informacje dotyczące wybranej kategorii lub wpisu.
Nad panelami są dostępne trzy przyciski: Add entry – dodaje nowy wpis do bazy, Delete entry – usuwa wpis, Settings – konfiguruje program.
Na początku w lewym panelu są dostępne dwa elementy:
Bank accounts and credit cards – w tej kategorii będą przechowywane wpisy zawierające dane dostępowe do kont bankowych,
Master data – kategoria zawierająca dane użytkownika.