Pliki w chmurze
Korzystając z przeglądarki zaloguj się do dysku jako administrator i otwórz Centrum pakietów. W oknie, które się pojawi, odszukaj Cloud Station i kliknij przycisk Zainstaluj. Po instalacji pakietu kliknij Otwórz.
Zgodnie z sugestiami programu w systemie DSM najpierw włącz usługę Użytkownik domowy, a następnie właściwą usługę Cloud Station. Chmura już działa!
Aby ułatwić dostęp do chmury, polecamy skorzystanie z funkcji Synology QuickConnect. Z menu Akcja wybierz Ustawienia usługi QuickConnect.
W opcjach zaznacz Włącz QuickConnect. Kliknij: Zaloguj się na koncie MyDS lub je zarejestruj by stworzyć nowe konto w usłudze. Następnie stwórz identyfikator dla swojego urządzenia. Gdy klikniesz Zastosuj, konfiguracja zostanie zapisana:
W oknie Cloud Station przejdź jeszcze do sekcji Uprawnienia i zaznacz, którzy użytkownicy powinni mieć uprawienia do korzystania z chmury. Kliknij przycisk Zapisz. Podstawowa konfiguracja chmury jest zakończona.