Animator
Przejdź do panelu Content Manager i wybierz zakładkę Actor, następnie wskaż katalog Character. Kliknij miniaturę postaci, złap ją myszką i przeciągnij ją w obszar sceny.
Dodaną postać możesz zmodyfikować, np. zmienić jej głowę na inną, dostępną z biblioteki gotowych obiektów. W tym celu zaznacz postać w obszarze sceny, następnie przejdź do panelu Content Manager i wybierz zakładkę Actor, po czym w środkowej części kliknij katalog Head i Sprite-based. W prawym panelu wskaż miniaturę jednej z gotowych głów i kliknij ją dwukrotnie, a zostanie ona dodana.
Pora na wprawienie postaci w ruch. W panelu Content Manager kliknij zakładkę Animation, następnie w środkowej części wybierz kolejno katalogi Motion, 2D i 03_Talk. Zaznacz postać w obszarze sceny, następnie w prawym panelu wybierz miniaturę jednej z gotowych animacji i kliknij ją dwukrotnie.
Animacja zostanie dodana. W ten sam sposób możesz dodać kolejne animacje, tworząc sekwencję. Aby ocenić dotychczasowy efekt pracy, kliknij przycisk Play na panelu pod obszarem sceny.
Gotową animację zapisz na dysku. Rozwiń menu Render i wybierz opcję Render Video. Wywołasz okno Render Settings, w zakładce Video z rozwijanego menu Format wybierz format wyjściowy np. AVI, dostosuj jego parametry i kliknij przycisk Export Video.