Biuro na pececie
Do sprawnego działania biura w domu lub w małej firmie potrzebny jest pecet, drukarka oraz aplikacje, dzięki którym praca będzie wygodna i wydajna, a przygotowane dokumenty będą miały profesjonalny wygląd np. te z naszej płyty.
Kto jeszcze potrafi wyobrazić sobie biuro czy małą firmę bez komputera? Wszystko, co związane z komunikacją, obiegiem i archiwizacją dokumentów, odbywa się na monitorze i w pamięci peceta. Obsługa poczty czy internetu nie stanowi problemu dzięki darmowym aplikacjom (tutaj polecamy naszą płytę DVD i niezbędnik z aplikacjami po polsku). Sytuacja komplikuje się, gdy przyjdzie wyposażyć peceta w niezbędny pakiet biurowy. Roczna wersja Microsoft Office 365 Personal kosztuje ok. 300 zł, a Microsoft Office 2016 z licencją dla małej firmy to już wydatek aż 1000 zł! Warto więc rozejrzeć się za alternatywnym rozwiązaniem – np. pełną, roczną wersją pakietu WPS Office 2016 Premium. Jest on w pełni zgodny ze standardami MS Office, jego obsługa jest identyczna, a interfejs całkowicie spolszczony. Kupując nasz magazyn, otrzymujesz produkt z licencją na rok do domu i małej firmy, który możesz zainstalować na jednym stanowisku komputerowym. Dodatkowo w zestawie proponujemy dwie pomocne aplikacje, dzięki którym zachowasz ład w dokumentach oraz zredukujesz koszty związane z zakupem papieru i tonera.
DOKUMENTY (Writer)
Obsługuje dokumenty w formatach DOC, DOCX, DOT, PDF, RTF, TXT, HTM, XML, WPS, WPT
PREZENTACJE (Presentation)
Tworzy prezentacje w formatach PPS, PPT, PPSX, PPTX, POT, POTX, POTM, DPS, DPT, MP4, AVI
ARKUSZE (Spreadsheets)
Pracuje z arkuszami w formatach XLS, XLSX, XLT, ET, ETT i źródłami danych MDB, DIF, ACCDB
1. INSTALACJA Z PŁYTY
Umieść płytę DVD w napędzie i zainstaluj zestaw aplikacji: WPS Office 2016, EverDoc 2017 i CleverPrint 2016.
2. PEŁNY PAKIET BIUROWY
Pakiet WPS Office 2016 jest w pełni zgodny z Microsoft Office, w jego skład wchodzą aplikacje Writer (odpowiednik Worda), Spreadsheets (alternatywa dla Excela) i Presentation (zamiennik PowerPointa), które pozwolą przygotować profesjonalnie wyglądające dokumenty, arkusze kalkulacyjne oraz prezentacje. Przyjazne, nowoczesne interfejsy wszystkich aplikacji są całkowicie spolszczone, posiadają także funkcję sprawdzania pisowni. Dodatkowo pakiet zawiera dziesiątki gotowych szablonów dokumentów, pozwala skorzystać z zaawansowanych funkcji formatowania tekstu, paragrafów i kształtów.
- WPS WRITER – redagowanie i formatowanie tekstów, wstawianie danych, wykresów, zdjęć, klipartów i tabel, wygodna praca z wieloma dokumentami jednocześnie dzięki nowoczesnemu mechanizmowi kart.
- WPS PRESENTATION – przygotowywanie nowoczesnych prezentacji składających się z wielu slajdów, zawierających multimedia, napisy 3D, kliparty, tabele, animowane efekty przejścia oraz podkład audio. Dostęp do gotowej prezentacji można zabezpieczyć hasłem.
- WPS SPREADSHEETS – tworzenie arkuszy kalkulacyjnych, wprowadzanie danych, ich analiza i prezentacja na wykresach. Do dyspozycji jest rozbudowany zestaw formuł, które można łączyć, tworząc złożone wyrażenia.
3. ŁAD W DOKUMENTACH
EverDoc 2017 zadba o porządek w dokumentach. Wszystkie pliki, które przygotujesz, zostaną skatalogowane i zarchiwizowane.
- Zarządzanie cyfrowymi dokumentami
- Wyszukiwanie i szybki podgląd plików
- Backup zapewniający danym bezpieczeństwo
- Funkcja OCR – rozpoznawanie zeskanowanego tekstu
4. REDUKCJA KOSZTÓW
CleverPrint 2016 pozwoli zoptymalizować koszty związane z materiałami eksploatacyjnymi (papierem, tuszem i tonerem) niezbędnymi do sprawnego funkcjonowania biura. n Wiele stron na jednej kartce papieru – minimalizuje koszty wydruku, oszczędzając papier do drukarki. n Konwerter – wydruki mogą być zapisywane w postaci elektronicznej w formacie PDF, PNG, JPG itd.
5. Z EKRANU NA PAPIER
Wydrukowane dokumenty będą wyglądały profesjonalnie.