Dwa w jednym
W słuchawce telefonu asystent połączenia uruchomi się automatycznie przy pierwszym podłączeniu stacji bazowej do internetu. Jeśli nie skonfigurowałeś wtedy usługi VoIP, możesz uruchomić asystenta połączenia ręcznie. Wejdź do menu w słuchawce telefonu, klikając klawiszem sterującym w prawo. Z listy opcji wybierz Ustawienia i wciśnij klawisz funkcyjny OK.
Z kolejnych list wybierz Telefonia oraz Asystent pol.. Telefon poprosi o podanie kodu PIN systemu. Domyślnie jest on ustawiony jako 0000. Wprowadź ten kod i wciśnij komendę OK.
Asystent poprosi o wybranie kraju, w jakim dany operator będzie świadczył usługi. Wybierz z listy Poland i wciśnij OK. Następnie wybierz nazwę twojego operatora VoIP; w naszym przykładzie jest to easyCALL. Teraz musisz podać nazwę użytkownika, czyli nazwę twojego konta u wskazanego operatora VoIP. Ustaliłeś ją wcześniej podczas rejestracji u operatora (w przypadku easyCall będzie to sześć cyfr, u innych operatorów nazwa może zawierać litery). Wciśnij OK.
Po chwili asystent poprosi o padanie hasła do usługi VoIP (w przypadku easyCall jest to również sześć cyfr, u innych operatorów może być to ciąg różnych znaków). Wpisując je, zwróć uwagę na wielkość liter; możesz ją zmieniać, klikając #. Gdy naciśniesz OK, wyświetli się komunikat Parametry połączenia gotowe. Naciskając klawisz czerwonej słuchawki, wróć do ekranu w stanie gotowości, czyli ekranu, który pojawia się po włączeniu telefonu.
Jeśli podałeś złą nazwę użytkownika lub złe hasło, na wyświetlaczu telefonu pojawi się komunikat Błąd rejestracji u operatora!.
Aby poprawić wprowadzone dane, powtórz kroki 1, 2 i 3. Jeśli komunikat o błędzie znów się wyświetli, skontaktuj się z operatorem usługi. Gdyby były potrzebne jakieś dodatkowe zmiany w ustawieniach, skorzystaj z następnego warsztatu. Jeżeli nie będzie komunikatu o błędzie, możesz telefonować przez internet (patrz ramka „Jak dzwonić”).