Dyski pod kontrolą
W oknie głównym programu wybierz zakładkę Kopie zapasowe i kliknij widoczny po prawej stronie przycisk Uproszczona kopia zapasowa.
Wyświetli się pierwsze okno Uproszczony kreator kopii zapasowych. Kliknij Dalej. W kolejnym oknie wskaż elementy (dyski, partycje), które mają być zapisane w kopii bezpieczeństwa i kliknij przycisk Dalej.
W kolejnym kroku musisz wskazać dysk, na którym zapisany zostanie plik z kopią zapasową. Wybierz go z listy. Możesz również umieścić kopię w dowolnie wskazanym folderze.
W polu Nazwa archiwum wpisz nazwę tworzonej kopii. Najlepiej zawrzyj w nazwie informację o tym, co znajduje się w kopii oraz kiedy była wykonana. W dolnej części okna widoczna jest informacja, ile szacunkowo zajmować będzie plik z kopią, oraz ile masz do dyspozycji wolnego miejsca na wybranym dysku.
Gdy wszystko ustawisz, kliknij Dalej. Proces tworzenia kopii zostanie uruchomiony. Tworzenie kopii może być długotrwałe – czas na to potrzebny jest zależny od rozmiaru kopiowanej partycji. Gdy tworzenie backupu zostanie ukończone, kliknij przycisk Zakończ. Powrócisz do okna głównego aplikacji.