Komfortowa edycja
Zakładamy, że dokument, do którego chcesz wstawić tekst z innego dokumentu, masz już otwarty. Umieść kursor w miejscu, w którym wstawiany z innego pliku tekst ma się pojawić, i kliknij na wstążce kartę Wstawianie.
W grupie Tekst kliknij strzałkę widoczną na przycisku Obiekt. W menu, które się rozwinie, kliknij pozycję Tekst z pliku.
W oknie Wstawianie pliku wskaż plik, którego treść ma być wstawiona do aktualnego dokumentu, i kliknij Wstaw. Treść zostanie wstawiona do dokumentu.
W analogiczny sposób możesz wstawiać w aktualnie edytowany dokument treść innego dokumentu w formie łącza. Nie chodzi tu o wstawienie odsyłacza (linku) do innego pliku, lecz o wstawienie treści w taki sposób, żeby w razie modyfikacji pliku, z którego pochodzi wstawiona treść, również dokument, do którego tekst był wstawiony, został automatycznie zaktualizowany. Wystarczy, że w oknie Wstawianie pliku po zaznaczeniu dokumentu, do którego łącze chcesz wstawić, klikniesz strzałkę widoczną obok przycisku Wstaw i z rozwiniętego w ten sposób menu wybierzesz Wstaw jako łącze.