Komputerowy didżej
W celu rozpoczęcia pracy kliknij przycisk SAMPLER w środkowym panelu. Poniżej wyświetli się sekcja z dwunastoma polami do wyboru.
Pierwszych sześć pól stanowią gotowe próbki efektów, które możesz od razu wykorzystać. Są tu dostępne następujące efekty: syrena – siren, saksofonowa solówka – saxo, oraz wokalne – put your hands up, push, pump it up i this this this.
Efekt można po prostu odtworzyć. Wystarczy kliknąć przycisk PLAY. Zostanie on podświetlony na zielono i usłyszysz wybrany efekt.
Można również odtworzyć efekt w wersji zapętlonej (cyklicznie powtarzalnej). Aby to zrobić, należy kliknąć okrągły przycisk z zakręconą strzałką, a następnie sam przycisk PLAY. Efekt będzie odtwarzany, dopóki nie klikniesz przycisku PLAY ponownie.
Można regulować intensywność pętli, klikając strzałki z symbolami trójkątów. Na przykład, jeśli chcesz, aby pętla była odtwarzana szybciej, wybierz pierwszy symbol. Za każdym razem, kiedy klikniesz ten przycisk, próbka będzie odgrywana coraz szybciej, aż do osiągnięcia ciekawego efektu spiętrzenia. Możesz również regulować głośność pętli pionowym suwakiem nad przyciskiem REC.
Kolejne sześć pustych pól możesz zapełnić próbkami własnej produkcji. Aby to zrobić, wystarczy na jednym z gramofonów uruchomić odtwarzanie muzyki i znaleźć w utworze jakiś ciekawy fragment. W czasie odtwarzania tego fragmentu kliknij przycisk REC w jednym z pustych pól efektów. Dźwięk będzie rejestrowany do momentu, kiedy ponownie klikniesz przycisk REC. Teraz możesz wykorzystać własną próbkę zgodnie z instrukcją z kroków 3 i 4.