Cellomat Samsunga trafił do Polski
Cellomat jest maszyną, która z zewnątrz przypomina bankomat. Oddanie telefonu do naprawy odbywa się w kilku prostych krokach, za pośrednictwem ekranu dotykowego. Wystarczy podać swoje dane, opisać usterkę (tekstowo lub głosowo), a następnie umieścić uszkodzony produkt w specjalnym podajniku. Następnie automat wykonuje zdjęcia, aby udokumentować stan, w jakim urządzenie zostało przekazane do naprawy. Fotografie te zostają wyświetlone na ekranie, aby klient mógł potwierdzić ich autentyczność. Taka procedura pozwala wyeliminować ewentualne nieporozumienia dotyczące stanu telefonu przed naprawą i po niej.
Poznański Cellomat w Samsung Service Plaza to pierwsze i na razie jedyne takie rozwiązanie w Europie. Usługa została wprowadzona, aby wyjść naprzeciw potrzebom klientów, którzy nie mogą skorzystać z serwisu w godzinach jego pracy. Cellomat przyjmie do naprawy zepsuty telefon o dowolnej porze.
To narzędzie rozwiązuje także problem telefonu zastępczego. Jeśli smartfon uległ uszkodzeniu w niedzielny wieczór, oddając go do naprawy za pośrednictwem Cellomatu od razu można wypożyczyć smartfon na czas naprawy. W takiej sytuacji automat pobierze z karty płatniczej depozyt za urządzenie zastępcze, który zostanie zwrócony podczas odbioru naprawionego telefonu.
Jedną z dodatkowych funkcji Cellomatu jest możliwość zakupienia wybranych akcesoriów do urządzeń mobilnych - każdego dnia i o dowolnej porze.
"Stale rozwijamy nasze usługi i wsparcie, aby wyjść naprzeciw potrzebom klientów. Doskonale zdajemy sobie sprawę, że zwłaszcza w odniesieniu do smartfonów, czas naprawy jest kluczowy. Cellomat to innowacyjne rozwiązanie, zapewniające bezpieczeństwo i wygodę. Ta usługa, którą na razie uruchomiliśmy w naszym poznańskim centrum serwisowym, w przyszłości ma szansę trafić do innych punktów w Polsce i Europie" - komentuje Marcin Gontarski, Service Operations Manager odpowiedzialny m.in za tę grupę produktów w firmie Samsung Electronics Polska.