Linuxpl.com idzie z duchem czasu
Marka postanowiła przewartościować swoje cele i podkreślić lekko zmieniony charakter swojej działalności.
Rebranding jest ważny.
Linuxpl.com, firma należąca do grupy webhostingowej H88, zmieniła nazwę na cyber_Folks. To niejedyna zmiana, na jaką zdecydowało się przedsiębiorstwo. Klienci dotychczas korzystający z usług Linuxpl.com szybko zauważą (świetne, swoją drogą) nowości na stronie marki. Serwis WWW przeszedł metamorfozę i wygląda naprawdę dobrze.
Pracownicy niegdysiejszego Linuxpl.com, a obecnego cyber_Folks podkreślają, że rebranding ma wyraźniej zakomunikować fakt, że marka już od dłuższego czasu oferuje nie tylko wydajne serwery, ale też wysoki poziom wsparcia i inspiracji. Dzięki temu stała się integralną częścią społeczności przedsiębiorców, deweloperów, marketerów i blogerów.
Szybkie wsparcie
Od hosterów zawsze wymagało się głównie sprawnie działających domen i serwerów, ale na przestrzeni ostatnich lat wiele się w tym obszarze zmieniło. Marka cyber_Folks wspiera swoich klientów w sprawach związanych z serwerami i domenami, ale także inspiruje webinarami, e-bookami oraz przydatnymi narzędziami.
Artur Pajkert, brand director marki cyber_Folks, obrazowo przedstawia, że gdyby osoby zapisane na organizowane przez firmę webinary pojawiły się w jej siedzibie, to korek powstały z ich aut miałby 77 km. Po rebrandingu spółka planuje jeszcze bardziej rozwijać obszar wsparcia i inspiracji dla klientów, jednocześnie nie zapominając o tradycyjnej ich obsłudze.
Pracownicy firmy podkreślają, że są jednymi z najlepszych na rynku ze średnim czasem reakcji na zgłoszenia e-mailowe wynoszącym 6 minut i 26 sekund (mediana). Ambicją marki jest jeszcze większe podniesienie tych i innych parametrów obsługi klienta.
Poprawa wyszukiwania
Oprócz nazwy i logotypu całkowicie zmieniono również zawartość strony internetowej marki, wprowadzając na nią m.in. innowacyjną wyszukiwarkę domen z kreatorem nazw. Dzięki niej przedsiębiorcy mogą łatwo i szybko wybrać nazwę domeny dla swojej firmy, produktu lub usługi – wystarczy, że podadzą słowo powiązane tematycznie z obszarem działania. Kreator wygeneruje wówczas szereg pomysłów, korzystając z wielojęzycznych słowników synonimów, które zostały zaimplementowane w mechanizm kreatora.
Dla dotychczasowych klientów widoczne będą przede wszystkim następujące zmiany:
Skupiono się też na poprawkach w obsłudze hostowania. Chodzi o szybkość działania stron internetowych. Szybsze strony oznaczają nawet o połowę więcej konwersji, mniej porzuceń i większą efektywność działań reklamowych.
Usprawnieniom w tym obszarze służą autorskie wtyczki stworzone przez markę, które zapewniają automatyczną optymalizację oraz przyspieszenie działania sklepów i stron opartych na PrestaShopie i Wordpressie. Według testów obciążeniowych sklepy PrestaShop mogą ładować się do 5 razy szybciej, a wydajność stron na WordPressie jest do 68 razy większa.