Microsoft odświeża markę Bing
Firma zdecydowała się dokonać lekkiego rebrandingu.
Drobna kosmetyka
Od teraz Bing nazywa się Microsoft Bing. Ta niewielka zmiana mocniej podkreśla przede wszystkim, że jest to usługa Microsoftu; jest też dążenie do ujednolicania nazw produktów koncernu. Przy okazji firma chce podkreślić ewolucję swojego produktu, który ze zwykłej wyszukiwarki staje się coraz bardziej kolejną usługą i wciąż dostaje nowe funkcje.
Dalsza integracja
Bing jest wykorzystywany do wyszukiwania służbowego w pakiecie Microsoft 365 czy podczas gry w Flight Simulatora. W ten sposób gigant z Redmond chce podkreślić postępującą integrację z innymi narzędziami.
Oprócz tego zaprezentowano nowe, widoczne u góry logo usługi w kształcie małej litery „b”. Zmodyfikowany znak graficzny nie niesie specjalnego przesłania poza stylistycznym nawiązaniem do nowych ikonek innych usług. Jest dość podobny do poprzedniej wersji, a główna zmiana polega na dodaniu zaokrągleń oraz kolorystyki nadającej wrażenie trójwymiarowości.