Nowa pomoc techniczna Microsoftu
Microsoft uruchomił nową, bardziej przejrzystą i dostosowaną do potrzeb stronę wsparcia technicznego. Pod adresem http://support.microsoft.com użytkownicy uzyskają dostęp do pomocy technicznej, posegregowanej tematycznie pod kątem poszczególnych produktów oraz najczęściej wyszukiwanych elementów. Usprawniona nawigacja strony pozwoli na intuicyjne poruszanie się pomiędzy tematami.
Nowa strona została zaprojektowana z myślą o maksymalizacji wygody i łatwości korzystania dla wszystkich użytkowników. Uproszczono dostęp do najważniejszych i najczęściej poszukiwanych treści. Podzielono zawartość na kategorie i rozdziały, co w znaczący sposób ułatwia wyszukiwanie potrzebnych informacji. Dla każdego z produktów przygotowano oddzielne Centrum Rozwiązań, w którym zawarto komplet informacji potrzebnych przy rozwiązywaniu potencjalnych problemów, usprawnianiu rozwiązań oraz pobieraniu dodatków i aktualizacji.
Na stronie zamieszczono ok. 200 tys. artykułów, z czego ok. 6 tys. w języku polskim, w których użytkownicy będą mogli znaleźć najważniejsze informacje dotyczące poszczególnych produktów Microsoftu oraz ich wsparcia technicznego. Zasoby te są stale poszerzane. Wśród najważniejszych tematów poruszanych obecnie na stronach Centrum Rozwiązań znajdują się informacje o aktualizacjach do systemów operacyjnych Windows – Service Pack 1 do systemu Windows Vista oraz Service Pack 3 do systemu Windows XP.
Źródło: Microsoft