AktualnościPanasonic wprowadza smartfony na rynek europejski

    Panasonic wprowadza smartfony na rynek europejski

    Firma Panasonic poinformowała dziś, że od marca 2012 r. rozwinie działalność w segmencie smartfonów na rynku europejskim.

    Panasonic wprowadza smartfony na rynek europejski

    Obecnie na ogólnoświatowym rynku telefonów komórkowych można zaobserwować wzrost popularności smartfonów. Panasonic planuje wykorzystać te tendencje i wprowadzić w marcu 2012 r. na rynku europejskim swój pierwszy globalny model tego typu urządzenia.

    Najważniejsze cechy smartfona Panasonic to:

    1. Smukłe wzornictwo nawiązujące do kształtu litery D.

    2. Wysokiej jakości ekran Quarter HD (QHD) OLED o przekątnej 4,3 cala.

    3. Odporność na wodę i kurz.

    W dalszej kolejnościPanasonic poszerzy swoją ofertę, planując sprzedaż 1,5 miliona smartfonów w Europie w przyszłym roku finansowym. W roku finansowym 2016 Panasonic planuje natomiast sprzedaż 15 milionów sztuk w skali globalnej, w tym 9 milionów w Europie, Azji, Chinach i USA oraz 6 milionów w Japonii (z czego pięć milionów to smartfony).

    W kwietniu tego roku, przed reorganizacją planowaną na styczeń 2012 r., Grupa Panasonic powołała Systems & Communications Company (SNC), która zajmuje się produktami i usługami związanymi z systemami, sieciami i komunikacją komórkową. W ramach tej firmy Panasonic planuje zmaksymalizować swoje zasoby wewnętrzne — wykorzystać między innymi istniejącą już fabrykę w Malezji. Telefony tworzone obecnie na rynek japoński pochodzą z tej fabryki i będzie ona także produkować zapowiedziany pierwszy model globalny.

    Panasonic zapewnił, że będzie nadal poszerzać swoją ofertę produktów i zwiększać sprzedaż. Proces ten będzie mieć szybkie tempo dzięki wykorzystaniu zasobów technologicznych oraz badawczo rozwojowych grupy, a także jej jednostek produkcyjnych i przedstawicielstw handlowych na całym świecie. Ma się to przyczynić do wzmocnienia działalności badawczo rozwojowej i produkcyjnej, a także struktury handlowej i konkurencyjności produktu.

    Obraz

    Wybrane dla Ciebie