Rusza trzecia edycja kampanii Ergotest
15 września 2008, 08:47
15 września br. rozpocząła się trzecia edycja kampanii edukacyjnej Ergotest, której celem jest zwrócenie uwagi Polaków na zagrożenia płynące z codziennej pracy biurowej.
Ergotest pozwala ocenić poziom bezpieczeństwa naszego stanowiska pracy, wykryć ewentualne zagrożenia dla zdrowia i wskazać metody, które pomogą im zapobiegać. Na stronie internetowej kampanii www.ergotest.pl można wypełnić ankietę i znaleźć informacje o podstawowych zasadach ergonomii, obowiązujących regulacjach prawnych oraz praktycznych ćwiczeniach, które każdy pracownik może wykonywać w czasie pracy. Wyniki testu można wysyłać bezpośrednio na adres e-mail pracodawcy.
Ankieta Ergotest została skonstruowana przez specjalistów z Instytutu Medycyny Pracy, Centralnego Instytutu Ochrony Pracy i Polskiego Stowarzyszenia Pracowników Służby BHP.
Wyniki ubiegłorocznego badania ergonomii i bezpieczeństwa komputerowych stanowisk pracy wskazały, że tylko 2% pracowników biurowych pracuje w miejscu dobrze przystosowanym i wyposażonym, a aż 51% stanowisk nie spełnia żadnych wymogów ergonomii. Reszta spełnia je tylko częściowo.
Patronat merytoryczny nad kampanią objęły: Instytut Medycyny Pracy, Centralny Instytut Ochrony Pracy, Polskie Stowarzyszenie Pracowników Służby BHP oraz firma Fellowes.
Patronat medialny objął m.in. miesięcznik komputerowy PC Format, a partnerem medycznym kampanii są kliniki medyczne LUXMED.
Ergotest pozwala ocenić poziom bezpieczeństwa naszego stanowiska pracy, wykryć ewentualne zagrożenia dla zdrowia i wskazać metody, które pomogą im zapobiegać. Na stronie internetowej kampanii www.ergotest.pl można wypełnić ankietę i znaleźć informacje o podstawowych zasadach ergonomii, obowiązujących regulacjach prawnych oraz praktycznych ćwiczeniach, które każdy pracownik może wykonywać w czasie pracy. Wyniki testu można wysyłać bezpośrednio na adres e-mail pracodawcy.
Ankieta Ergotest została skonstruowana przez specjalistów z Instytutu Medycyny Pracy, Centralnego Instytutu Ochrony Pracy i Polskiego Stowarzyszenia Pracowników Służby BHP.
Wyniki ubiegłorocznego badania ergonomii i bezpieczeństwa komputerowych stanowisk pracy wskazały, że tylko 2% pracowników biurowych pracuje w miejscu dobrze przystosowanym i wyposażonym, a aż 51% stanowisk nie spełnia żadnych wymogów ergonomii. Reszta spełnia je tylko częściowo.
Patronat merytoryczny nad kampanią objęły: Instytut Medycyny Pracy, Centralny Instytut Ochrony Pracy, Polskie Stowarzyszenie Pracowników Służby BHP oraz firma Fellowes.
Patronat medialny objął m.in. miesięcznik komputerowy PC Format, a partnerem medycznym kampanii są kliniki medyczne LUXMED.
Komentarze (0)
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Komentarze wyświetlane są od najnowszych.