Sklep marzeń
2 czerwca 2008, 15:46
Komputronik ogłosił konkurs na najlepszy projekt sklepu pod hasłem "Sklep Twoich marzeń". Nagrodą główną jest notebook Toshiba A300-146.
Konkurs trwa od 16 maja 2008 do 30 czerwca 2008 i nawiązuje do bardzo ważnego wydarzenia w historii firmy – otwarcia 200 - setnego punktu sprzedaży firmy Komputronik w Polsce. Jest to zarazem znakomita okazja do odświeżenia wizerunku sieci sprzedaży i stworzenia nowego image'u salonów.
Firma Komputronik jest jednym z największych sprzedawców detalicznych w Polsce. Posiada rozległą sieć punktów sprzedaży, na którą składają się salony własne i salony partnerskie – franczyzowe oraz Komputronik Partner. Komputronik konsekwentnie rozwija sieć sprzedaży realizując strategię rozwoju opartą na dotarciu do jak największej liczby odbiorców.
Zasady konkursu
Celem konkursu jest przygotowanie projektu sklepu w zakresie aranżacji wnętrza. Technika wykonania projektu jest dowolna. W konkursie może wziąć udział każda osoba w wieku powyżej 12 lat, bez względu na wykształcenie i zainteresowania, mająca ochotę na realizację własnych twórczych pomysłów. Organizatorzy liczą szczególnie na zainteresowanie młodych ludzi – młodzieży szkolnej oraz studentów – którzy mają nowatorskie podejście do stawianych im wyzwań i nie boją się śmiałych rozwiązań.
Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest przygotowanie pracy (w dowolnej formie), zawierającej projekt wyglądu wnętrza salonów sklepowych sieci sprzedaży Komputronik SA. Jury będzie oceniać nadesłane prace pod względem pomysłowości, oryginalności oraz inwencji. Spośród autorów najciekawszych prac zostanie wyłoniony zwycięzca, który otrzyma wartościową nagrodę: notebook Toshiba A300-146.
Szczegółowe informacje o konkursie można znaleźć na stronie www.komputronik.pl/sklepmarzen.
Konkurs trwa od 16 maja 2008 do 30 czerwca 2008 i nawiązuje do bardzo ważnego wydarzenia w historii firmy – otwarcia 200 - setnego punktu sprzedaży firmy Komputronik w Polsce. Jest to zarazem znakomita okazja do odświeżenia wizerunku sieci sprzedaży i stworzenia nowego image'u salonów.
Firma Komputronik jest jednym z największych sprzedawców detalicznych w Polsce. Posiada rozległą sieć punktów sprzedaży, na którą składają się salony własne i salony partnerskie – franczyzowe oraz Komputronik Partner. Komputronik konsekwentnie rozwija sieć sprzedaży realizując strategię rozwoju opartą na dotarciu do jak największej liczby odbiorców.
Zasady konkursu
Celem konkursu jest przygotowanie projektu sklepu w zakresie aranżacji wnętrza. Technika wykonania projektu jest dowolna. W konkursie może wziąć udział każda osoba w wieku powyżej 12 lat, bez względu na wykształcenie i zainteresowania, mająca ochotę na realizację własnych twórczych pomysłów. Organizatorzy liczą szczególnie na zainteresowanie młodych ludzi – młodzieży szkolnej oraz studentów – którzy mają nowatorskie podejście do stawianych im wyzwań i nie boją się śmiałych rozwiązań.
Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest przygotowanie pracy (w dowolnej formie), zawierającej projekt wyglądu wnętrza salonów sklepowych sieci sprzedaży Komputronik SA. Jury będzie oceniać nadesłane prace pod względem pomysłowości, oryginalności oraz inwencji. Spośród autorów najciekawszych prac zostanie wyłoniony zwycięzca, który otrzyma wartościową nagrodę: notebook Toshiba A300-146.
Szczegółowe informacje o konkursie można znaleźć na stronie www.komputronik.pl/sklepmarzen.
Komentarze (0)
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Komentarze wyświetlane są od najnowszych.