TikTok żąda coraz więcej za reklamy
Dwa miliony w święta
Serwis Bloomberg donosi, że dzienna emisja reklamy w aplikacji TikTok w Stanach Zjednoczonych już obecnie kosztuje ponad milion dolarów.
Do największych daleko, ale szybko rośnie
Działalność reklamowa TikToka nie przynosi takich wpływów, jakie odnotowuje YouTube albo Facebook, ale właściciel platformy, firma ByteDance, już w ubiegłym roku zarobiła w samych Chinach ponad 20 miliardów dolarów. W roku bieżącym wpływy z globallnej działalności wzrosna do 40 miliardów dolarów.
Według Bloomberga za cały dzień emisji reklamy w USA od trzeciego kwartału będzie trzeba zapłacić operatorowi TikToka 1,4 miliona dolarów. Liczba ta wzrośnie do 1,8 miliona w czwartym kwartale; w święta Bożego Narodzenia TikTok ma żądać 2 milionów dolarów za reklamę.
Aplikacja firmy ByteDance już w sierpniu ubiegłego roku przekroczyła barierę 100 milionów użytkowników w Stanach Zjednoczonych. TikTok oszacował wówczas, że każdy nabywca reklamy może liczyć na 109 milionów jej wyświetleń.
fot. Pixabay