Wirtualny podryw hitem w Japonii
Randki z wirtualnymi chłopcami to nowe zjawisko w internetowych serwisach społecznościowych, które od kilku dni robi wielką karierę w Japonii. Serwis Webkare, z oczywistych względów skierowany do damskiej części użytkowników sieci, po pięciu dniach od startu (10 września) zdobył 10 tys. użytkowniczek (3,5 miliona odsłon).
Po zarejestrowaniu w Webkare dziewczęta wybierają animowanego, wirtualnego chłopaka, którego serce chcą zdobyć. Droga do celu wiedzie przez wirtualne randki utrzymane – jak cały serwis – w komiksowej konwencji. Interakcja z kreskówkowymi chłopcami odbywa się głównie przez wybór wyświetlanych na ekranie dialogów. Jednak do postępów w grze konieczne jest także kontaktowanie się z innymi użytkowniczkami oraz podrywanymi przez nie postaciami. Dokładna mechanika gry jest okryta tajemnicą przez jej producenta LinkThink.
Po dużym sukcesie w Japonii można oczekiwać szybkiej premiery anglojęzycznej wersji serwisu, który na razie dostępny jest tylko w języku japońskim.
Źródło: Washington Post