Wymagania sprzętowe Call of Duty: World at War
Mimo że data premiery nowej części gry Call of Duty: World at War nie jest jeszcze znana, producent – studio TreyArch – ujawnił minimalne wymagania sprzętowe.
Kolejna odsłona gry bazuje na silniku znanym z poprzedniej wersji. Biorąc pod uwagę, że czwarta część z doskonałą grafiką działała bardzo dobrze na wolniejszych komputerach, może to być dobra wiadomość dla fanów gry posiadających nieco starsze maszyny.
Zasadniczą różnicą jest to, że karta graficzna potrzebna do uzyskania płynnej animacji w piątej części gry Call of Duty musi wspierać technologię Shader 3.0., wymagana jest więc karta graficzna 256 MB Nvidia GeForce 6600GT/ATI Radeon 1600XT lub lepsza.
Pozostałe minimalne wymogi gry to:
• Procesor: AMD 64 3200+/Intel Pentium 4 3 GHz lub lepszy
• Pamięć: 512 MB RAM (XP)/1 GB RAM (VISTA)
• Dysk twardy: 8 GB wolnego miejsca
Premiera gry Call of Duty: World at War najprawdopodobniej nastąpi pod koniec roku. Kolejna część będzie dostępna również na konsolach nowej generacji.