Niezawodna łączność
W oknie Centrum sieci i udostępniania kliknij Zmień ustawienia karty sieciowej.
Kliknij prawym klawiszem myszy ikonę karty bezprzewodowej i z menu kontekstowego wybierz Wyłącz, a po kilku sekundach Włącz.
Jeśli ponowne połączenie nie pomogło, z menu kontekstowego dla danej karty wybierz Diagnozuj. Windows spróbuje zlokalizować problem. Po zakończeniu pracy programu kliknij Zamknij narzędzie do rozwiązywania problemów. Przyciskiem Wstecz wróć do poprzedniego okna.
Niekiedy pomaga usunięcie konfiguracji sieci bezprzewodowej. Zatem w oknie Centrum sieci i udostępniania kliknij Zarządzaj zasobami bezprzewodowymi. Kliknij nazwę sieci, która sprawia problemy, a następnie Usuń. W zasobniku systemowym pojawi się ikonka informująca o wykryciu nowej sieci. Kliknij ją i na nowo połącz się z siecią.
Skutecznym rozwiązaniem może być również całkowita deinstalacja sterownika karty sieciowej. Kliknij Start, prawym klawiszem kliknij Komputer, a następnie z menu wybierz Zarządzaj. Na lewej liście kliknij Menedżer urządzeń, na prawej odszukaj kartę Wi-Fi. Kliknij na niej prawym klawiszem myszy i z menu wybierz Odinstaluj. Następnie w pasku narzędziowym kliknij ikonę, która rozpocznie skanowanie komputera w poszukiwaniu nowego sprzętu. Spowoduje to wykrycie karty i ponowne zainstalowanie sterownika.