Pakiet biurowy do prostych zadań
Zakładamy, że jesteś na stronie głównej Microsoft Works. Kliknij zakładkę Kontakty.
Na liście kontaktów powinien być widoczny jeden, skojarzony z twoim kontem użytkownika Windows, kontakt, np. Tester.
Kliknij przycisk Edytuj kontakty.
Zostanie otwarte systemowe okno, właściwe dla aktualnie zalogowanego w systemie użytkownika. Kliknij w tym oknie przycisk Nowy kontakt.
Wyświetli się okno. Wypełnij w nim kolejno pola edycyjne
uzupełniając w ten sposób informacje o nowym kontakcie. Zwróć uwagę, że informacje o kontaktach są zestawione w kilku zakładkach, nie musisz jednak wypełniać teraz wszystkich danych. Wystarczy, że wypełnisz pola widoczne pod pierwszą zakładką Nazwa i adres e-mail. Kliknij Dodaj, a następnie OK, by dodać kontakt do systemowej książki adresowej.
W systemowym oknie Tester > Kontakty pojawi się nowy kontakt, np. Jan Kowalski.
Możesz dodać kolejne kontakty lub zamknąć to okno. W drugim przypadku powrócisz do okna Microsoft Works.
Zwróć uwagę, że lista kontaktów została automatycznie zaktualizowana Jan Kowalski.