Panuj nad systemem
Teraz w oknie SuperAdmin w grupie Centrum akcji kliknij dwukrotnie
pozycję Wybierz sposób wyszukiwania rozwiązań lub Wybierz jak zgłaszać problemy (obie pozycje prowadzą do tego samego okna).
Otworzy się okno Ustawienia raportowania problemów, w którym zobaczysz cztery następujące opcje do wyboru. Domyślnie zaznaczona jest opcja Automatycznie wyszukuj rozwiązania.
Zaznacz Nigdy nie szukaj rozwiązań (i nie przejmuj się tym, że opcja ta jest opisana jako niezalecana – Microsoft jej nie lubi, bo nie otrzyma w ten sposób cennych dla niego raportów z działania swojego systemu na komputerach użytkowników) i kliknij OK.
Pamiętaj, że wprowadzone zmiany będą dotyczyły tylko twojego (a ściślej: aktualnie zalogowanego) konta użytkownika. Informacje o awariach powstałych w momencie, gdy ktokolwiek inny jest zalogowany na komputerze, nadal będą wysyłane do Microsoftu. Aby wyłączyć tę funkcję dla wszystkich użytkowników, kliknij widoczny w oknie Ustawienia raportowania problemów odnośnik Zmień ustawienia raportów dla wszystkich użytkowników.
Otworzy się okno – Raportowanie problemów. Domyślnie zaznaczona jest opcja:
Zezwalaj każdemu użytkownikowi na wybieranie ustawień. Zaznacz opcję Nigdy nie szukaj nowych rozwiązań i kliknij OK, by wyłączyć przesyłanie raportów globalnie w całym systemie.