Ulubione zawsze pod ręką
Twoje konto zostało aktywowane. Możesz się zalogować. W tym celu na stronie głównej serwisu kliknij odnośnik Zaloguj. W wywołanym oknie wprowadź swoją nazwę użytkownika i hasło, które podałeś podczas rejestracji.
Jeżeli aktywowałeś przykładową siatkę stron WWW podczas rejestracji, widzisz ją teraz na ekranie.
Możesz założyć nową grupę stron. W tym celu kliknij odnośnik Nowa siatka.
Pojawi się pole, w które należy wpisać nazwę siatki i wcisnąć klawisz [Enter]. Przejdź teraz do nowo założonej siatki. Aby dodać nową stronę, kliknij Dodaj wpis. W wywołanym oknie w pole Wprowadź adres www wpisz adres strony, którą chcesz dodać. Kliknij Dalej.
W kolejnym oknie możesz dokładniej opisać stronę. W pola tekstowe wprowadź opisy, które ułatwią skatalogowanie witryny. W sekcji Moje siatki zaznacz także jedną z grup, w których ma się znajdować dodawany serwis. Jeżeli nie chcesz, aby jakaś strona umieszczona w twoim katalogu była widoczna dla innych użytkowników serwisu, zaznacz opcję Wpis prywatny. Wtedy witryna będzie wyświetlana tylko na twoim komputerze.
Poniżej możesz wybrać ilustrację, która będzie ilustrowała wprowadzoną witrynę. Standardowo jest zaznaczona opcja Bieżąca ikona, czyli zdjęcie proponowane przez serwis. Zazwyczaj jest to logo witryny.
Możesz także zaznaczyć Miniaturka strony. W tym wypadku ilustracją będzie zminimalizowane zdjęcie głównej strony dodawanego serwisu. Ostatnią opcją jest możliwość zilustrowania nowej pozycji dowolnym obrazkiem z dysku twardego. W tym celu musisz zaznaczyć opcję Dodaj własną ikonke i kliknąć przycisk Wybierz, a następnie wskazać fotografię na dysku twardym. Po zakończeniu opisywania strony kliknij OK. Nowa witryna pojawi się w siatce adresów.
W opisany sposób możesz tworzyć dowolną liczbę siatek o różnych nazwach i wprowadzać poszczególne witryny. Jeżeli serwis Iloggo ustawisz jako stronę główną, uzyskujesz bardzo przydatne narzędzie, jakim jest zbiór skatalogowanych i opisanych stron. Dzięki temu możesz się szybko przemieszczać między siatkami i wyświetlać potrzebne w danej chwili strony.
Dostęp do stron gromadzonych przez innych użytkowników uzyskujesz, klikając odnośnik Wspólne bądź wpisując zapytanie w wyszukiwarce umieszczonej na głównej stronie serwisu. Możesz także skorzystać z funkcji Znajomi. Po kliknięciu odnośnika wystarczy wpisać nazwę użytkownika, którego listę stron chcesz zobaczyć.
Możesz także polecać swoje zbiory znajomym. Najłatwiej to zrobić za pomocą poczty elektronicznej. Wystarczy kliknąć odnośnik Moje wpisy. Na ekranie wyświetli się spis zebranych przez ciebie adresów WWW. Kliknij ikonę koperty i w wywołanym oknie wpisz adres e-mailowy osoby, do której chcesz wysłać link. W polu Dodaj swój komentarz możesz krótko opisać witrynę. Kliknij Wyślij.