Dochodowa witryna
1. Menu główne – dotrzesz z niego do jednostek reklamowych, które dotychczas utworzyłeś, sprawdzisz aktualne raporty skuteczności swoich reklam, wygenerujesz kod nowej jednostki oraz zdecydujesz, które reklamy nie powinny pojawić się na twojej stronie.
2. Szacowane zarobki – w tej części sprawdzisz swoje aktualne zarobki. W tej sekcji wyszczególniono zarobki z bieżącego oraz wczorajszego dnia, a także łączne dochody w skali bieżącego i ostatniego miesiąca. Szacowane wielkości mogą się nieznacznie różnić od ostatecznych zarobków.
3. Ostateczne zarobki – informacje o płatnościach za wyświetlanie reklam. Google dokona automatycznego przewalutowania kwoty na krajową walutę.
4. Krótki raport – prezentuje podstawowe statystyki reklam na twojej witrynie. Z tej sekcji dowiesz się, ile w ciągu bieżącego miesiąca zanotowano wyświetleń strony oraz ile razy kliknięto w twoje reklamy. Na tej podstawie zostaje również obliczony współczynnik CTR strony i wyliczone szacunkowe zarobki.
5. Najpopularniejsze kanały – w tej części panelu wyszczególniono zarobki ze stron, na których są wyświetlane reklamy w ramach konta AdSense. Jeżeli masz kilka witryn, dowiesz się, która przynosi lepsze dochody, i na podstawie wskaźnika procentowego sprawdzisz, czy zarobki rosną czy maleją w porównaniu do ubiegłego miesiąca.
6. Okres rozliczeniowy – możesz definiować daty pokazywanych danych. Zakres ustalasz na kalendarzu, który wyświetla się po kliknięciu aktualnego przedziału.
7. Raport skuteczności – przedstawia szczegółową analizę danych z podziałem na poszczególne dni wybranego okresu rozliczeniowego. Wykres wyraźnie obrazuje liczbę kliknięć reklam, zarobki z danego dnia oraz współczynnik CTR twojej strony.