Poczta w twojej domenie
Zaloguj się na swoje konto Gmail. Następnie kliknij ikonę z symbolem koła zębatego i z rozwiniętej listy wybierz Ustawienia.
Przejdź do zakładki Konta i importowanie i w sekcji Wyślij pocztę jako kliknij odnośnik Dodaj inny adres e-mail.
W otwartym okienku w polu (1) wpisz nazwę skrzynki, a niżej (2) pełny adres e-mail. Następnie kliknij Dalej.
W kolejnym kroku, w polu (3), wpisz adres serwera SMTP (znajdziesz go w potwierdzeniu założenia skrzynki), w polu (4) nazwę użytkownika (w wypadku kont w Cal.pl jest to pełny adres e-mail), a w ostatnim polu (5) zdefiniowane hasło. Zakończ konfigurację, klikając Dodaj konto.
Jeśli wprowadzone dane są poprawne, zostaniesz przeniesiony do weryfikacji konta, w przeciwnym przypadku otrzymasz komunikat o problemie ze zlokalizowaniem serwera i twojej skrzynki. W tej sytuacji musisz poprawić dane i spróbować ponownie. Gdy ujrzysz komunikat z gratulacjami, będziesz mógł przejść do swojej skrzynki we własnej domenie i odebrać wiadomość weryfikującą. Znajdziesz w niej kod potwierdzenia, który musisz wprowadzić w polu tekstowym w ostatnim kroku podpinania konta. Po wpisaniu ciągu znaków kliknij Sprawdź.
Po poprawnej weryfikacji skrzynka w twojej domenie zostanie podpięta pod skrzynkę w Gmailu, z poziomu której będziesz mógł odbierać i wysyłać wiadomości. Aby napisać e-maila, kliknij Utwórz, w okienku tworzenia nowej wiadomości, rozwiń pole Od i wybierz z listy skrzynkę w swojej domenie.