Porządek w twoich e-mailach
Teraz możesz określić, jaką akcję ma podjąć mechanizm po rozpoznaniu, że wiadomość spełnia określone przez ciebie warunki. Do wyboru masz kilka typów działań. Możesz np. zadecydować, że wiadomość zostanie przekazana dalej.
W tym celu zaznacz opcję Prześlij wiadomość pod adres i w odpowiednie pole wpisz adres
e-mailowy, pod który ma zostać przesłana wiadomość. Możesz także pozostawić kopię na serwerze. Aby to zrobić, zaznacz Po przesłaniu pozostaw kopię na serwerze.
Możesz także przenieść wiadomość do dowolnego folderu. W tym celu zaznacz polecenie Przenieść wiadomość do folderu.
Katalogi możesz tworzyć w głównym oknie usługi pocztowej, patrz ramka „Zakładanie nowych folderów”.
Jeżeli chcesz, aby po spełnieniu reguł automat sam odpisał na wiadomość, musisz zaznaczyć pole obok Odpowiedz nadawcy tekstem.
W pole wpisz tekst, który ma zostać automatycznie odesłany do nadawcy listu, np. Odebrałem, dzięki, będę działał.
Po skonfigurowaniu opcji zatwierdź zmiany przyciskiem Zapisz.
Zaloguj się do swojego konta pocztowego w portalu Interia. W głównym oknie kliknij odnośnik nowy obok Moje foldery. Wyświetli się nowe pole, w które możesz wprowadzić nazwę dla tworzonego folderu. Wpisz dowolne słowo, np. praca.
Aby założyć nowy katalog, kliknij przycisk Utwórz. Nowy folder pojawi się na liście poniżej Praca.
Możesz z niego korzystać jak ze standardowych katalogów. Listę dodatkowych folderów możesz chować za pomocą strzałeczki obok napisu Moje foldery.