Profesjonalnie i naukowo
Gdy oznaczyłeś już wcześniej hasła do indeksu, pozostaje tylko wygenerować gotowy indeks. Umieść kursor na końcu dokumentu (chyba że chcesz, by indeks był wstawiony w jakimkolwiek innym miejscu w dokumencie) i kliknij wstążkę Odwołania, a następnie kliknij Wstaw indeks.
Pojawi się okno Indeks, w którym możesz wybrać parametry tworzonego indeksu. Na przykład domyślnie indeks jest tworzony w dwóch kolumnach. Jeżeli nie życzysz sobie takiego rozwiązania, zmień odpowiednio liczbę kolumn w polu Kolumny. Wypróbuj dostępne w oknie opcje i zwracaj uwagę na pole Podgląd wydruku, w którym będą wyświetlane efekty wprowadzanych modyfikacji ustawień jeszcze przed ich faktycznym zaaplikowaniem do dokumentu. Gdy wybierzesz parametry indeksu odpowiadające twoim upodobaniom, kliknij OK.