Przyjazny Excel
Otwórz skoroszyty, z których będziesz kopiował arkusze do jednego, docelowego skoroszytu. Otwórz także jeszcze pusty skoroszyt docelowy (w naszym przykładzie nosi on nazwę zestawienie).
Uaktywnij jeden ze skoroszytów źródłowych (z których będą kopiowane arkusze), kliknij prawym klawiszem myszki arkusz, który zamierzasz skopiować, i z menu kontekstowego wybierz Przenieś lub kopiuj.
W oknie Przenoszenie lub kopiowanie z listy Do skoroszytu wybierz skoroszyt docelowy. W naszym przykładzie jest to zestawienie.xlsx. Zaznacz pole wyboru Utwórz kopię (jeżeli chcesz przenieść arkusz, a nie skopiować, pozostaw to pole niezaznaczone) i kliknij OK.
Uaktywnij teraz kolejny skoroszyt, z którego chcesz skopiować arkusze do zestawienia, i powtórz działania z kroków 2 i 3.