Rzucanie kości
Pora zwiększyć liczbę kostek. W tym celu naciśnij przycisk na lewym panelu Duplicate Objects, a następnie naciśnij klawisz [Esc]. Klikając strzałki współrzędnych, przesuń kość lekko w górę i w lewą stronę.
Powtórz te operacje jeszcze trzykrotnie – uzyskasz łącznie pięć kości. Rozstaw kości w podobny sposób, jak na ilustracji. Pamiętaj, że w tej kwestii panuje spora dowolność. Najważniejsze jest to, by kości znajdowały się nad pochyloną płaszczyzną, która wymusza ich ruch obrotowy podczas spadania.
Uzyskana animacja nadal jest przechowywana w formie matematycznego algorytmu, którego nie da się wykorzystać do uzyskania renderowanego filmu. Aby utworzyć animację, zaznacz w menu Game opcję Record Animation. Następnie naciśnij na klawiaturze klawisz [P]. Gdy wszystkie kości zatrzymają się na blacie stołu, naciśnij [Esc].
Teraz kliknij menu Game, odznacz opcję Record Animation, ponownie ją klikając. Kliknij belkę Blender Game i z otwartej palety wybierz opcję Blender Render.