Sposób na błędy
Kliknij prawym klawiszem myszki ikonę Mój komputer i z menu kontekstowego wybierz Właściwości.
W oknie Właściwości systemu przejdź do zakładki Zaawansowane, gdzie w sekcji Uruchamianie i odzyskiwanie kliknij przycisk Ustawienia.
W oknie Uruchamianie i odzyskiwanie, w sekcji Awaria systemu odznacz pole: Automatycznie uruchom ponownie i zatwierdź zmianę ustawień, klikając OK.
Ponieważ błędy wymienione w tabeli „Numery i identyfikatory błędów Stop” są najczęściej spowodowane przez wadliwe oprogramowanie urządzeń i sterowniki sprzętowe, zacznij od sprawdzenia, czy sterowniki zainstalowane w systemie są certyfikowane. Z menu Start wybierz Uruchom.
W oknie Uruchamianie wpisz sigverif.exe i kliknij OK.
Pojawi się okno Weryfikacja podpisu pliku. Kliknij Rozpocznij. Następnie poczekaj, aż program przeskanuje sterowniki i wygeneruje listę plików.
Po chwili, w oknie Wyniki weryfikacji podpisu zobaczysz listę niepodpisanych cyfrowo plików sterowników. Jeżeli któraś z nazw plików pokrywa się z nazwą pliku wyświetloną na ekranie z komunikatem błędu STOP, masz winowajcę.
Spróbuj w pierwszej kolejności usunąć wadliwy sterownik, a następnie zainstalować jego nowszą wersję, a jeżeli jej brak, ponów instalację z nośnika instalacyjnego otrzymanego wraz z danym urządzeniem.