A A A

Wiele numerów

PC Format 11/2014
Twoja firma rozrasta się tak, że nie wystarcza ci już jeden numer telefonu i kilka służbowych komórek? Rozważasz zastosowanie centrali telefonicznej i puli numerów wewnętrznych, ale nie stać cię na drogi sprzęt telekomunikacyjny? Nie przejmuj się. Większość twoich wymagań spełni wirtualna centrala telefoniczna easyCALL dostępna za darmo w ramach taryf tego operatora. Jan Więczyszyn

Grosze za minutę połączenia, bezpłatne rozmowy wewnątrz firmy, darmowa centrala telefoniczna z systemem IVR i ani złotówki na sprzęt telekomunikacyjny. Brzmi jak bajka? Trochę, ale rozwiązania easyCALL nie mają nic wspólnego z fikcją literacką. Ten operator telefonii VoIP oferuje bardzo atrakcyjne cenowo połączenia do sieci stacjonarnych, komórkowych, krajowych i zagranicznych oraz szereg zaawansowanych usług dodatkowych, które pozwalają obniżyć koszty obsługi telekomunikacyjnej firmy nawet o 80 procent.

Co z jakością połączeń?

Telefonia internetowa jest atrakcyjna cenowo głównie dlatego, że do przesyłania rozmów używa się łączy internetowych. Do niedawna zachodziła jednak obawa o jakość tego typu połączeń. To już przeszłość. Wraz z rozwojem szerokopasmowego dostępu do sieci zniknęło nienaturalne brzmienie rozmówców czy zrywanie transmisji. Wysoka jakość połączeń głosowych to dzisiaj już standard wśród wszystkich operatorów VoIP.

Korzyści dla firmy

Aby skorzystać z oferty esayCALL, nie trzeba rezygnować z dotychczasowego numeru telefonu. Bez problemu można go przenieść od dotychczasowego operatora bez względu na lokalizację czy rodzaj sieci. EasyCALL oferuje także własne numery z dowolnej strefy numeracyjnej oraz numery infolinii 080x – płatne i bezpłatne. Ta ostatnia opcja doceniana jest szczególnie przez firmy działające na rynku ogólnokrajowym.

Wszystkie bilingi są dostępne błyskawicznie z panelu klienta. Nie trzeba drukować długich zestawień i oczekiwać na miesięczne rozliczenie. Nieocenionym rozwiązaniem jest także funkcja fax2mail, która przesyłane faksem dokumenty automatycznie konwertuje do formatu PDF i przekierowuje do skrzynki e-mailowej użytkownika. Wirtualny faks zmniejsza koszty prowadzenia korespondencji, oszczędza czas i ułatwia archiwizację.

Możliwości centrali

Doskonałym rozwiązaniem dla małych i średnich przedsiębiorstw jest wirtualna centralka telefoniczna. W ramach planu taryfowego można skorzystać z usługi dającej dostęp do systemu IVR (Interactive Voice Response) umożliwiającego interaktywną obsługę osoby dzwoniącej. Za pomocą wybierania tonowego dzwoniący może zmienić język obsługi, uzyskać informację o różnych usługach czy uzyskać dostęp do bazy danych. IVR pozwala także weryfikować tożsamość użytkownika. Wystarczy podać odpowiedni numer PIN. W ramach systemu IVR umożliwia łączenie się ze zdefiniowanymi numerami wewnętrznymi.

Centrala oferuje także mechanizm zapowiedzi głosowych oraz przekierowuje połączenia na numery zewnętrzne bądź pocztę głosową, gdy osoba jest poza biurem. Gdy biuro jest nieczynne, wiadomość pozostawiona przez klienta zostanie przesłana na adres skrzynki pocztowej.

Dzięki rozbudowanej logice zarządzania połączenia mogą być kolejkowane do jednego adresata, łączone w określonej z góry kolejności bądź adresowane do całej grupy, na przykład do konsultantów w dziale sprzedaży czy pomocy technicznej. Połączenia wewnątrz firmy czy pomiędzy jej oddziałami są bezpłatne.

Ogromną zaletą tej wirtualnej centrali jest niesłychanie prosta i intuicyjna konfiguracja. Dostęp do graficznego interfejsu usługi uzyskuje się za pomocą przeglądarki, a jej poszczególne parametry i opcje definiuje, przeciągając myszą i łącząc odpowiednie bloki narzędziowe. Nie trzeba zatrudniać dodatkowych specjalistów, kontaktować się z producentem czy biurem obsługi.

Program zamiast sprzętu

Ofertę easyCALL wyróżnia to, że rozwiązania dostępne dotychczas jedynie dla największych klientów korporacyjnych są osiągalne dla niewielkich, kilkuosobowych firm praktycznie za darmo. Drogie urządzenia telekomunikacyjne zostały zastąpione odpowiednim oprogramowaniem umieszczonym w chmurze, a ich funkcje udostępniono klientom na zasadzie SaaS (software as a service – oprogramowanie jako usługa). Zniknęła konieczność zakupu central telefonicznych, zatrudniania specjalistów do ich obsługi czy inwestowania w infrastrukturę. Wystarczy komputer, słuchawki i mikrofon.


Ocena:
Oceń:
Komentarze (7)

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Komentarze wyświetlane są od najnowszych.
avatar
kojot
28 sierpnia 2015, 21:40
Z telefonii internetowej śmiało mogę polecić easy calla - mają dobre stawki.
avatar
kkmarko
28 lipca 2015, 13:21
Ciekawy operator voip i dostarcza usługi o wysokiej jakości.
avatar
St0nek
4 marca 2015, 13:33
Wydatki w mojej firmie zmniejszyły się o ponad 50% dzięki EasyCall.
avatar
Arco
11 lutego 2015, 11:30
No ok, dodaj do abonamentu opłatę za 4 tys. minut + opłatę roczną za fax i wyjdzie praktycznie to samo :)
avatar
zagielkuna
4 lutego 2015, 18:11
właśnie nie takie podobne. w halonecie zdecydowanie tanszę są opcje centrali http://www.halonet.pl/cennik/#ipbx https://www.easycall.pl/biznes/folder_dla_biznesu_04_04_13.pdf
avatar
Lolzorz
4 lutego 2015, 15:03
Wszyscy operatorzy VOIP mają bardzo podobne oferty. Ja natomiast w firmie korzystam z EasyCALLa - mają niezastąpioną centralkę.
avatar
zagielkuna
3 lutego 2015, 11:23
Zastanawiam się nad wyborem operatora voipa dla mojej firmy. Chcielibyśmy przenieść numery i skonfigurować centrale. Ciekawą ofertę ma halonet
Najnowsze aktualności


Nie zapomnij o haśle!
21 czerwca 2022
Choć mogą się wydawać mało nowoczesne, hasła to nadal nie tylko jeden z najpopularniejszych sposobów zabezpieczania swoich kont, ale także...


Artykuły z wydań

  • 2024
  • 2023
  • 2022
  • 2021
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 2008
  • 2007
Zawartość aktualnego numeru

aktualny numer powiększ okładkę Wybrane artykuły z PC Format 1/2022
Przejdź do innych artykułów
płyta powiększ płytę
Załóż konto
Co daje konto w serwisie pcformat.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Załóż konto