Wiele numerów
Po zdefiniowaniu schematu IVR, numeru głównego oraz zapowiedzi czas na dodanie numerów wewnętrznych oraz bloków usług dodatkowych, na przykład faksu. Odpowiednie pola (w naszym przykładzie Połączenie) przeciągnij z panelu narzędziowego po lewej stronie okna. W opisany w poprzednim warsztacie sposób połącz je ścieżkami z modułem zapowiedzi. Korzystając z przycisku opcji na każdej ścieżce, określ numer wewnętrzny. Jeżeli numer wewnętrzny nie zostanie skonfigurowany, połączenie będzie kierowane do całej grupy odbiorców – na przykład konsultantów w dziale handlowym. Odbierze je pierwsza wolna osoba.
Kliknij przycisk opcji w jednym z pól. Na karcie Telefon podaj nazwę użytkownika oraz jego pełny numer. W polu Czas wpisz maksymalny czas łączenia. Po jego upływie połączenie zostanie przerwane. Na karcie Kolejka skonfigurujesz między innymi priorytety połączeń grupowych (grupa Użytkownicy), muzykę odtwarzaną w czasie oczekiwania na połączenie (grupa Muzyka), zapowiedzi bądź informację o liczbie oczekujących w kolejce połączeń (grupa Komunikaty) oraz sposób wybierania numerów z kolejki (grupa Ustawienia). Zapisz konfigurację przyciskiem Zapisz i zaktualizuj projekt przyciskiem Zapisz u góry okna.