Grosze za minutę połączenia, bezpłatne rozmowy wewnątrz firmy, darmowa centrala telefoniczna z systemem IVR i ani złotówki na sprzęt telekomunikacyjny. Brzmi jak bajka? Trochę, ale rozwiązania easyCALL nie mają nic wspólnego z fikcją literacką. Ten operator telefonii VoIP oferuje bardzo atrakcyjne cenowo połączenia do sieci stacjonarnych, komórkowych, krajowych i zagranicznych oraz szereg zaawansowanych usług dodatkowych, które pozwalają obniżyć koszty obsługi telekomunikacyjnej firmy nawet o 80 procent.
Co z jakością połączeń?
Telefonia internetowa jest atrakcyjna cenowo głównie dlatego, że do przesyłania rozmów używa się łączy internetowych. Do niedawna zachodziła jednak obawa o jakość tego typu połączeń. To już przeszłość. Wraz z rozwojem szerokopasmowego dostępu do sieci zniknęło nienaturalne brzmienie rozmówców czy zrywanie transmisji. Wysoka jakość połączeń głosowych to dzisiaj już standard wśród wszystkich operatorów VoIP.
Korzyści dla firmy
Aby skorzystać z oferty esayCALL, nie trzeba rezygnować z dotychczasowego numeru telefonu. Bez problemu można go przenieść od dotychczasowego operatora bez względu na lokalizację czy rodzaj sieci. EasyCALL oferuje także własne numery z dowolnej strefy numeracyjnej oraz numery infolinii 080x – płatne i bezpłatne. Ta ostatnia opcja doceniana jest szczególnie przez firmy działające na rynku ogólnokrajowym.
Wszystkie bilingi są dostępne błyskawicznie z panelu klienta. Nie trzeba drukować długich zestawień i oczekiwać na miesięczne rozliczenie. Nieocenionym rozwiązaniem jest także funkcja fax2mail, która przesyłane faksem dokumenty automatycznie konwertuje do formatu PDF i przekierowuje do skrzynki e-mailowej użytkownika. Wirtualny faks zmniejsza koszty prowadzenia korespondencji, oszczędza czas i ułatwia archiwizację.
Możliwości centrali
Doskonałym rozwiązaniem dla małych i średnich przedsiębiorstw jest wirtualna centralka telefoniczna. W ramach planu taryfowego można skorzystać z usługi dającej dostęp do systemu IVR (Interactive Voice Response) umożliwiającego interaktywną obsługę osoby dzwoniącej. Za pomocą wybierania tonowego dzwoniący może zmienić język obsługi, uzyskać informację o różnych usługach czy uzyskać dostęp do bazy danych. IVR pozwala także weryfikować tożsamość użytkownika. Wystarczy podać odpowiedni numer PIN. W ramach systemu IVR umożliwia łączenie się ze zdefiniowanymi numerami wewnętrznymi.
Centrala oferuje także mechanizm zapowiedzi głosowych oraz przekierowuje połączenia na numery zewnętrzne bądź pocztę głosową, gdy osoba jest poza biurem. Gdy biuro jest nieczynne, wiadomość pozostawiona przez klienta zostanie przesłana na adres skrzynki pocztowej.
Dzięki rozbudowanej logice zarządzania połączenia mogą być kolejkowane do jednego adresata, łączone w określonej z góry kolejności bądź adresowane do całej grupy, na przykład do konsultantów w dziale sprzedaży czy pomocy technicznej.
Połączenia wewnątrz firmy czy pomiędzy jej oddziałami są bezpłatne.
Ogromną zaletą tej wirtualnej centrali jest niesłychanie prosta i intuicyjna konfiguracja. Dostęp do graficznego interfejsu usługi uzyskuje się za pomocą przeglądarki, a jej poszczególne parametry i opcje definiuje, przeciągając myszą i łącząc odpowiednie bloki narzędziowe. Nie trzeba zatrudniać dodatkowych specjalistów, kontaktować się z producentem czy biurem obsługi.
Program zamiast sprzętu
Ofertę easyCALL wyróżnia to, że rozwiązania dostępne dotychczas jedynie dla największych klientów korporacyjnych są osiągalne dla niewielkich, kilkuosobowych firm praktycznie za darmo. Drogie urządzenia telekomunikacyjne zostały zastąpione odpowiednim oprogramowaniem umieszczonym w chmurze, a ich funkcje udostępniono klientom na zasadzie SaaS (software as a service
– oprogramowanie jako usługa). Zniknęła konieczność zakupu central telefonicznych, zatrudniania specjalistów do ich obsługi czy inwestowania w infrastrukturę. Wystarczy komputer, słuchawki i mikrofon.