AktualnościDiscord wprowadzi reklamy w aplikacji mobilnej. Nowy program ma być nieinwazyjny i opcjonalny

Discord wprowadzi reklamy w aplikacji mobilnej. Nowy program ma być nieinwazyjny i opcjonalny

Uruchomienie programu pilotażowego mobilnej odsłony Discord Video Quests zostało zaplanowane na czerwiec,

Źródło: https://discord.com/blog/announcing-quests-advertising-o
Źródło: https://discord.com/blog/announcing-quests-advertising-o
Źródło zdjęć: © Discord

Discord uznał, że naturalną koleją rzeczy jest przeniesienie cieszącego się popularnością systemu Discord Quests na urządzenia mobilne. Przedsiębiorstwo zapewnia, że nie zapomniała przy tym o swoim zobowiązaniu dotyczącym stawiania użytkowników na pierwszym miejscu, w związku z czym umieszczane na platformie reklamy mają być nieinwazyjne, a ich oglądanie – dobrowolne.

Mobilny Discord z reklamami

Co więcej, podobnie, jak ma to miejsce w przypadku obecnego już od dłuższego czasu na pecetach programu Discord Quests, jego mobilna wersja również będzie oferować nagrody za wykonywanie zadań, czyli, w tym konkretnym przypadku, oglądanie krótkich materiałów wideo. Reklamodawcy otrzymają możliwość zaprezentowania szerokiemu gronu odbiorców zwiastunów swoich gier, informacji o dużych aktualizacjach lub po prostu będą mogli przypomnieć o swoim istnieniu za pomocą filmu.

Rozszerzenie naszej platformy reklamowej na urządzenia mobilne jest oczywistą, naturalną ewolucją naszej strategii. Naszą misją jest stworzenie najbardziej autentycznej, skoncentrowanej na graczach platformy reklamowej w galaktyce. To rozszerzenie zapewni partnerom marki dostęp do wysoce zaangażowanej, wieloplatformowej mobilnej publiczności Discord – i stworzy nowe możliwości dla firm, aby łączyć się z naszą społecznością w znaczący i skuteczny sposób

Peter SellisStarszy wiceprezes ds. produktu w Discord

Discord nie omieszkał się przy tym pochwalić, że zapoczątkowana rok temu inicjatywa Discord Quests przyciągnęła uwagę wielu marek, nie tylko tych związanych z branżą gier wideo. Promocją na rzeczonej platformie zainteresowali się właściciele takich serii jak Diablo, Street Fighter, Max’s Dune: Prophecy, World of Warcraft, Genshin Impact oraz Marvel Rivals.

Pierwsza wersja Video Quests on Mobile, która, gwoli przypomnienia, startuje w czerwcu, skupi się na promocji wizerunku marki, dostarczając przy tym "najwyższej jakości wrażenia użytkownika dzięki formatowi pełnoekranowemu". Jednak, co najważniejsze, program zachowa swój dobrowolny charakter, a to oznacza, że osoby, które nie chcą oglądać reklam, nie zostaną do tego zmuszone. Z kolei ci, którzy zdecydują się poświęcić kilka minut swojego życia, w zamian mogą liczyć na drobny, cyfrowy upominek.

Wybrane dla Ciebie