Discord wprowadzi reklamy w aplikacji mobilnej. Nowy program ma być nieinwazyjny i opcjonalny
Uruchomienie programu pilotażowego mobilnej odsłony Discord Video Quests zostało zaplanowane na czerwiec,
Discord uznał, że naturalną koleją rzeczy jest przeniesienie cieszącego się popularnością systemu Discord Quests na urządzenia mobilne. Przedsiębiorstwo zapewnia, że nie zapomniała przy tym o swoim zobowiązaniu dotyczącym stawiania użytkowników na pierwszym miejscu, w związku z czym umieszczane na platformie reklamy mają być nieinwazyjne, a ich oglądanie – dobrowolne.
Mobilny Discord z reklamami
Co więcej, podobnie, jak ma to miejsce w przypadku obecnego już od dłuższego czasu na pecetach programu Discord Quests, jego mobilna wersja również będzie oferować nagrody za wykonywanie zadań, czyli, w tym konkretnym przypadku, oglądanie krótkich materiałów wideo. Reklamodawcy otrzymają możliwość zaprezentowania szerokiemu gronu odbiorców zwiastunów swoich gier, informacji o dużych aktualizacjach lub po prostu będą mogli przypomnieć o swoim istnieniu za pomocą filmu.
Rozszerzenie naszej platformy reklamowej na urządzenia mobilne jest oczywistą, naturalną ewolucją naszej strategii. Naszą misją jest stworzenie najbardziej autentycznej, skoncentrowanej na graczach platformy reklamowej w galaktyce. To rozszerzenie zapewni partnerom marki dostęp do wysoce zaangażowanej, wieloplatformowej mobilnej publiczności Discord – i stworzy nowe możliwości dla firm, aby łączyć się z naszą społecznością w znaczący i skuteczny sposób
Discord nie omieszkał się przy tym pochwalić, że zapoczątkowana rok temu inicjatywa Discord Quests przyciągnęła uwagę wielu marek, nie tylko tych związanych z branżą gier wideo. Promocją na rzeczonej platformie zainteresowali się właściciele takich serii jak Diablo, Street Fighter, Max’s Dune: Prophecy, World of Warcraft, Genshin Impact oraz Marvel Rivals.
Pierwsza wersja Video Quests on Mobile, która, gwoli przypomnienia, startuje w czerwcu, skupi się na promocji wizerunku marki, dostarczając przy tym "najwyższej jakości wrażenia użytkownika dzięki formatowi pełnoekranowemu". Jednak, co najważniejsze, program zachowa swój dobrowolny charakter, a to oznacza, że osoby, które nie chcą oglądać reklam, nie zostaną do tego zmuszone. Z kolei ci, którzy zdecydują się poświęcić kilka minut swojego życia, w zamian mogą liczyć na drobny, cyfrowy upominek.