Jak nie stracić plików
W oknie z funkcjami wybierz Zadania kopiowania. W nowym oknie kliknij opcję Dodaj zadanie kopiowania.
W polu Nazwa zadania kopiowania wpisz taką nazwę, która będzie jednoznacznie opisywać rolę zadania.
Jeśli dysk NAS stanowi źródło danych, w sekcji Od kliknij Elementy kopiowane .... W oknie, które się otworzy, wybierz zasób, który będziesz kopiować.
Następnie wybierz docelowe miejsce zapisu danych. W sekcji Do kliknij Do: PCF(Kopiuj)..., w nowym okienku wybierz z rozwijanej listy urządzenie docelowe. Na liście zostaną automatycznie umieszczone wykryte komputery z Windows i dyski sieciowe. Po wybraniu odpowiedniego urządzenia kliknij przycisk Akceptuj.
W polach Nazwa użytkownika oraz Hasło wpisz dane logowania do urządzenia docelowego – peceta lub innego dysku NAS.
Kliknij Kopiuj tutaj i w nowo otwartym okienku wybierz katalog, do którego ma trafić kopia bezpieczeństwa.
Po ustawieniu tych parametrów kliknij Utwórz. Rozwiń także sekcję Zaplanuj, zaznacz w niej opcję: Włącz harmonogram zadań kopiowania i wybierz dni oraz godziny, w jakich zadanie kopiowania będzie automatycznie uruchamiane, np.: