Skrętne koła auta
Przejdź w tryb edycji systemu kostnego, naciskając Pose Mode, a następnie wybierz Edit Mode. Zaznacz obie kości kierownicy, kliknij Duplicate i naciśnij klawisz [Esc]. Korzystając z czerwonej strzałki w układzie współrzędnych, przesuń nowe kości tak, by znajdowały się przed karoserią samochodu, jak pokazuje przykład (1).
Włącz tryb obracania obiektów. Przytrzymaj lewy klawisz [Ctrl], kliknij lewym przyciskiem myszki na zielony okręg. Przytrzymując klawisze, przesuwaj mysz w prawą stronę, tak by obie kości obrócić o 90 stopni. Gdy trzymasz klawisz [Ctrl], obrót będzie wykonywany ze skokiem 5 stopni. Wartość kątowa obrotu jest podawana w dolnym lewym rogu okna widokowego.
Włącz tryb przesuwania. Przesuń kości lekko w górę. Kliknij Edit mode i wybierz Pose Mode. Zaznacz kość kierownicy lewego koła, na prawym panelu naciśnij ikonę kości z łańcuchem
i przejdź do zakładki Bone Constraints, kliknij Add Constraint, po czym z rozwiniętej palety wybierz Track to.
W otwartym panelu kliknij rubrykę Traget i z rozwiniętej palety wybierz Armature. Kliknij rubrykę Bone i z rozwiniętej palety wybierz kość, która będzie śledzona, np. Lewa kosc kierownicy.
Koło zostanie automatycznie odwrócone. Aby przywrócić jego normalny kierunek, naciśnij -Y. Teraz, jeśli przesuniesz wzdłuż osi y kość znajdującą się przed kołem, koło będzie skręcało w odpowiednim kierunku. Takie same czynności powtórz dla prawego przedniego koła, pamiętając o tym, że kość śledzoną należy ustawić: Prawa kosc kierownicy.001.