Skrętne koła auta
Przejdź do trybu edycji, klikając Pose Mode, i wybierz Edit Mode. W kościach przed karoserią zaznacz ich korzenie. Kombinacją [Shift]+[S] wywołaj menu przyciągania i wybierz opcję Cursor to Selected. Kursor Blendera zostanie przesunięty do środka między zaznaczone kości.
Kombinacją [Shift]+[A] dodaj nową kość. Zaznacz czubek nowej kości i przesuń go nieznacznie w górę, by tę kość powiększyć. Teraz zaznacz centralą część tej kości i przesuń ją lekko do przodu.
Przejdź do zakładki Bone i kliknij środek rubryki z nazwą Bone.005. Nazwę zmień na Kierownica. Kliknij rubrykę z symbolem kości i z rozwiniętej palety wybierz kość główną, czyli Bone. Zaznacz lewą kość kierownicy, naciśnij rubrykę Parent: Bone i z rozwiniętej palety wybierz Kierownica. W ten sposób powiązałeś tę kość z kością nadrzędną o nazwie Kierownica.
Operacje z kroku 3 powtórz dla kości układu kierowniczego znajdującego się po przeciwnej stronie. Jeśli przejdziesz do trybu Pose Mode i przesuniesz kość Kierownica wzdłuż osi Y, koła będą automatycznie skręcały w zadanym kierunku.