Start rakiety
Kliknij na środek rubryki End i wpisz w nią wartość 200. Tym zabiegiem ograniczysz długość animacji do 200 klatek. Prawym przyciskiem myszki kliknij rakietę, by ją zaznaczyć. Naciśnij klawisz [I], a z otwartego menu wybierz funkcję Location. Tak ustawisz początkową pozycję rakiety.
Przesuń wskaźnik linii czasu do 50. klatki, ponownie naciśnij na klawiaturze [I], a z otwartego menu znów wybierz Location. Do 50. klatki animacji rakieta będzie stała w jednym miejscu. Teraz przesuń wskaźnik animacji do klatki 250, czyli do klatki znajdującej się już poza czasem animacji. Jest to ważne, bo jeśli ustawisz wskaźnik na końcowej klatce animacji (200), to rakieta będzie zwalniała przed tą klatką, a w rezultacie dym będzie nienaturalnie emitowany.
Następnie przesuń rakietę wzdłuż współrzędnej [Z] na samą górę środowiska Domain. Naciśnij [I] na klawiaturze i z otwartego menu wybierz Location. Zostanie zapamiętana ostatnia lokalizacja rakiety, a Blender na bazie tych informacji utworzy animację unoszącej się rakiety.
W menedżerze obiektów kliknij obiekt Dysza wylotowa. Przesuń wskaźnik animacji do zerowej klatki i wstaw klatkę kluczową, naciskając klawisz [I], a następnie z otwartego menu wybierz funkcję Location. Przesuń wskaźnik animacji do klatki 50. i ponownie wstaw klatkę kluczową z użyciem funkcji Location. Teraz, podobnie jak w przypadku rakiety, przesuń wskaźnik do 250. klatki animacji i przesuń dyszę w odpowiednią pozycję za rakietą. Naciśnij klawisz [I] i w wybranym menu wskaż Location.
W menedżerze urządzeń zaznacz teraz kamerę, klikając obiekt Camera. Przejdź do widoku z kamery, naciskając klawisz [0] na klawiaturze numerycznej. Przesuń wskaźnik czasu animacji do klatki 0 i naciśnij kombinację klawiszy [Shift]+[F]. Poruszając myszką, ustaw kamerę tak, by w środku jej widoku było widać rakietę. Teraz naciśnij klawisz [I] i z otwartego menu wybierz Rotation.
Przesuń kursor animacji do 50. klatki, gdzie rakieta pozostaje jeszcze w pozycji startowej. Ponownie naciśnij klawisz [I], a z otwartego menu wybierz opcję Rotation. Teraz przesuń kursor animacji do klatki 200. Naciśnij kombinację klawiszy [Shift]+[F] i obróć kamerę w górę tak, by rakieta znajdowała się ponownie na środku widoku. Naciśnij klawisz [I] i wybierz opcję Rotation. Nowa pozycja kamery zostanie zapamiętana.