Start rakiety
Zaznacz domenę, klikając na niej prawym przyciskiem myszki. W prawym panelu wybierz zakładkę materiałów, a następnie kliknij przycisk New. Zmień rodzaj materiału na materiał wolumetryczny, klikając Volume.
Następnie w sekcji Density ustaw wartość parametru Density na 0.00, a Density Scal na 6.00. Parametr Scattering ustaw na 6.00 i parametr Emission na 4.00. Przejdź do zakładki szachownicy i kliknij przycisk New, by dodać nową teksturę. Zmień jej rodzaj, klikając belkę Clouds i z rozwiniętego panelu wybierz Voxel Data.
Lewym przyciskiem myszki kliknij rubrykę Domain Object i z rozwiniętej palety wybierz Cube. Przejdź na dół opcji do sekcji Influence i zaznacz opcję Density. Kliknij też różowe okienko i ustaw w nim jasnoszarą barwę o wartościach 0.68 dla składowych R, G, B.
Przejdź do ostatniej zakładki. Następnie, klikając trójkąt, rozwiń sekcję Smoke Cache. Teraz kliknij przycisk Bake All Dynamics. W ten sposób program zacznie obliczać poruszanie się dymu i zapisze je w postaci animacji. Poczekaj, aż program przeliczy wszystkie klatki animacji.
Przejdź do zakładki z aparatem fotograficznym. Kliknij belkę PNG i z rozwiniętej palety wybierz H.264. Kliknij 5 w sekcji Anti-Aliasing, a następnie ikonę Browse i w nowym okienku wskaż katalog, w którym będzie zapisana animacja. Naciśnij przycisk Accept.
Rozwiń sekcję Encoding, klikając na trójkąt. Kliknij na środku rubryki Bitrate i wpisz w niej wartość 8000, by film cechował się dobrą jakością. W celu rozpoczęcia renderowania animacji kliknij przycisk Animation.