Sterowanie autem
Wyjdź z trybu edycji, naciskając [Tab]. W tym momencie powinny być podświetlone wszystkie utworzone kości. Kliknij ikonę z globusem i z rozwiniętego panelu wybierz opcję Solid. W oknie widokowym zmień widok tak, byś dobrze widział przednie lewe koło wraz z najbliżej znajdującą się kością.
Naciśnij przycisk Object Mode. Z panelu, który się teraz rozwinie, wybierz opcję Pose Mode. Następnie kliknij prawym klawiszem myszy lewe przednie koło. Przytrzymując wciśnięty klawisz [Shift], kliknij prawym klawiszem kość znajdującą się najbliżej tego koła.
Naciśnij kombinację klawiszy [Ctrl]+[P] i z otwartego menu kontekstowego wybierz funkcję With Automatic Weights. W ten sposób kość ta zostanie przypisana do najbliższego mu koła. Jeśli będziesz poruszał teraz samą kością, koło będzie podążało za nią. W ten sposób połącz pozostałe kości z resztą najbliższych im kół.
Nie wychodząc z trybu Pose Mode, zaznacz karoserię samochodu, klikając na niej prawym przyciskiem myszki. Przytrzymując wciśnięty klawisz [Shift], zaznacz główną kość. Za pomocą kombinacji klawiszy [Ctrl]+[P] wywołaj menu podręczne kości i wybierz opcję Bone.
Przejdź do trybu edycji, naciskając klawisz [Tab]. Prawym przyciskiem myszy kliknij wybraną kość znajdującą się przy jednym z kół. Lewym przyciskiem kliknij rubrykę Parent i z rozwiniętego menu wybierz kość główną, w naszym przykładzie Bone. Operację tę powtórz dla pozostałych kości znajdujących się przy kołach. W ten sposób zdefiniowałeś nadrzędną kość, której modyfikacje będą wpływały na zachowania kości kół.