Analiza ruchu na WWW
2. Okres śledzenia – możesz definiować daty pokazywanych danych. Zakres ustalasz na kalendarzu, który wyświetla się po kliknięciu aktualnego okresu śledzenia.
3. Przegląd – wykres, na którym są prezentowane statystyki odwiedzin w zdefiniowanym przez ciebie okresie śledzenia.
4. Rodzaj wykresu (wybór wskaźnika) – wyświetlasz dane na podstawie odwiedzin, odsłon, średniego czasu trwania odwiedzin, unikalnych użytkowników. Po kliknięciu odnośnika Wybierz dane możesz porównać dwa rodzaje wskaźników.
5. Typ analizy – domyślnie ustawiona opcja dzienna; można przestawić analizę na godzinową, tygodniową lub miesięczną.
6. Liczba osób, które odwiedziły witrynę – ogólne statystyki witryny w zdefiniowanym okresie śledzenia. Informacje na temat odwiedzin, odsłon, unikalnych użytkowników, średniego czasu trwania odwiedzin, współczynnika odrzuceń i procentu nowych odwiedzin.
7. Wykres kołowy – prezentuje podział procentowy nowych użytkowników (kolor niebieski) i powracających internautów (kolor zielony).
- Panele informacyjne ze szczegółowym raportem na temat śledzonej witryny internetowej.
- Skróty (możliwość zdefiniowania skrótów do ważnych dla ciebie poszczególnych zdefiniowanych statystyk).
- Zdarzenia inteligentne (zmiany procentowe oglądalności poszczególnych podstron).
- Czas rzeczywisty – analiza danych w czasie rzeczywistym pozwala na bieżące śledzenie użytkowników, np. podstron aktualnie oglądanych, odsłon na minutę i najpopularniejszych słów kluczowych, na których podstawie użytkownicy trafili z wyszukiwarki na twoją stronę.
- Odbiorcy – domyślnie zaznaczona funkcja w panelu raportów, możliwość sprawdzenia danych demograficznych użytkowników (języka i lokalizacji), zachowania (nowych i powracających), technologii (używanych przeglądarek, systemów operacyjnych i sieci) oraz informacji na temat ruchu z urządzeń desktopowych i mobilnych.
- Źródła odwiedzin – analiza słów kluczowych wpisywanych w wyszukiwarkę Google i ich popularność. Dowiesz się, jakie hasła i frazy wpisywali użytkownicy, którzy trafili na twoją stronę. Na wykresie kołowym wyróżnione są odwiedziny z wyszukiwarek, ruch z witryn odsyłających, odwiedziny bezpośrednie i z kampanii reklamowych.
- Treść – te statystyki pozwalają sprawdzić popularność poszczególnych podstron twojej witryny. Dowiesz się, które są najpopularniejsze dla odbiorców, a które nie mają praktycznie żadnego znaczenia.